Правила відвідування

Витяг  з Договору публічної оферти про надання комплексу Послуг сімейного парку розваг «ГАЛАКТИКА» від 28 листопада 2016 р.

Прочитайте текст ПРАВИЛ  ВІДВІДУВАННЯ ПАРКУ і, якщо Ви не погоджуєтесь з будь-яким із пунктів, чи  не зрозуміли будь-який із пунктів, пропонуємо Вам відмовитись від запропонованих Послуг та використання обладнання на території Парку, до того часу, поки Ви не уточните інформацію, яка Вас цікавить за тел.:(044) 290 58 85, (044) 290 57 75 або не прочитаєте в куточку Користувача

У випадку прийняття Вами запропонованих Послуг в сімейному парку розваг «ГАЛАКТИКА» вважається, що Ви цілком та безумовно погоджуєтесь з усіма умовами публічної оферти, в повному обсязі і безумовно приймаєте її (в т.ч. погоджуєтесь виконувати усі зобов’язання, які на Вас покладаються нею) і Вам зрозумілі всі її положення.

Текст Договору (або витяг з Договору – Правила відвідування Парку, надалі за текстом – «Правила відвідування») завжди розміщений на інформаційному стенді та в Куточку Користувача при вході в Парк, а також на офіційному сайті Оператора і в обов’язковому порядку надається для ознайомлення Користувачу до моменту здійснення ним прийняття (акцепту) умов Договору.

2.4. Акцептом на пропозицію Оператора, є здійснення Користувачем, шляхом заповнення реєстраційної форми/розписки на касах та сукупного або окремого виконання  будь-якої з наступних дій:

2.4.1. придбання Електронної картки, яка є засобом платежу і надає право користування Послугами Парку;

2.4.2. оплати Користувачем будь-якої Послуги Оператора

2.4.3. користування Користувачем Послугами Парку.

Будь-яка окрема з вищевказаних в цьому підпункті дій, яка виконана Користувачем, свідчить про те, що Користувач ознайомлений з даним Договором та Правилами відвідування Парку і згодний з умовами в повному обсязі.

 

4. Загальні умови надання Послуг

4.1. Право на відвідування Парку та порядок оплати Послуг.

4.1.1. Право на відвідування Парку надається Користувачеві після придбання ним на касі Електронної картки та здійснення оплати Послуг Оператора. Дана Електронна картка видається в день відвідування Парку та є засобом платежу за всі Послуги на території Парку та може бути використана при наступних відвідуваннях. Термін дії Електронної картки необмежений.

4.1.2. Отримавши на касах при вході в Парк Електронну картку, Користувач зобов’язаний, не відходячи від каси, візуально оглянути її та переконатись у відсутності будь-яких ушкоджень. Скарги Користувача щодо виявлення ушкоджень електронної картки не приймаються та не розглядаються Оператором після того, як Користувач відійшов від каси.

4.1.3. Користувач несе повну відповідальність за цілісність, ушкодження і втрату електронної картки та зобов’язаний пред’являти її на вимогу персоналу Оператора. При втраті чи пошкодженні картки, залишкова сума на ній не повертається, картка не відновлюється, а придбається нова.

4.1.4. Отримавши Електронну картку, кожен Користувач зобов’язується дотримуватись умов цього Договору публічної оферти, Правил відвідування, а також підтримувати чистоту і порядок на всій території Парку. При порушенні умов цього Договору та Правил відвідування користувач несе повну матеріальну та персональну відповідальність згідно умов даного Договору та чинного законодавства України.

4.1.5. Користувач може поповнити Електронну картку (тобто оплатити Послуги Оператора) в касах Парку в будь-який момент відвідування Парку або на офіційному сайті Оператора. Якщо Користувач не витратив усіх коштів, розміщених на Електронній картці у якості оплати Послуг, залишок коштів не повертається, а залишається на Електронній картці і може бути використаний Користувачем при наступних відвідуваннях Парку.

4.1.5а. Повернення коштів або зниження вартості Послуг відбувається лише у випадку виникнення непередбачуваних технічних несправностей обладнання Парку та неможливості його використання. Інші причини не є приводом для повернення коштів, а саме: Користувач передумав, перелякався, не сподобалось, поспішає, не планує більше відвідувати Парк та інші необ’єктивні причини…)

4.1.5б. Повернення коштів здійснюється лише згідно норм чинного Законодавства України, а саме при наявності фіскального чека, що підтверджує оплату Послуг Оператора та документу, що посвідчує особу.

4.1.7. У разі порушення Користувачем ПРАВИЛ ВІДВІДУВАННЯ і умов Договору і, як наслідок, одностороннього припинення договору Оператором, сума оплачених Користувачем Послуг Оператора не повертається.

4.4. Правила поведінки Користувачів на території Парку.

4.4.5. Оператор залишає за собою право вживати превентивні заходи, в тому числі, але не обмежуючись: заборонити знаходитись на території Парку Користувачам, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння, у психічно неврівноваженому стані, а також щодо відвідувачів, які не реагують на зауваження персоналу Оператора і не дотримуються умов цього Договору та Правил відвідування, не пояснюючи Користувачеві причин,  викликати поліцію та/або службу охорони щодо таких  Користувачів з метою приведення поведінки останніх до загальноприйнятих норм або примусового виведення за територію Парку.

4.4.6. Користувачам забороняється приносити на територію Парку продукти харчування і напої, а також забороняється здійснювати прийоми їжі та напоїв у місцях, спеціально для цього не відведених.

4.4.7. Користувачам забороняється приносити на територію Парку вогнепальну, газову, пневматичну і холодну зброю, колючо-ріжучі предмети, а також вибухові і легкозаймисті, токсичні речовини, що мають сильний та різкий запах.

4.4.7а З метою безпеки відвідувачів та  уникнення псування майна Парку Користувачам забороняється пересуватися на усій території Парку на гіробордах/скутерах, самокатах, роликах, велосипедах та інших засобах пересування/транспортних засобах, а також переміщуватись по території Парку з візками із супермаркету.

4.4.8. Користувачам забороняється приходити на територію Парку з тваринами, птахами, рептиліями та будь-якими іншими живими істотами.

4.4.10. Користувачам забороняється заходити в технічні і службові приміщення на території Парку. Користувачі, які зайшли в такі приміщення, несуть повну відповідальність за несправності і аварії, що трапились у цій зоні.

4.4.11. Паління та вживання алкогольних напоїв заборонено на всій території Парку, окрім спеціально відведених для цього місць

4.5. Правила поведінки на атракціонах Парку.

4.5.1. До використання атракціонної техніки та іншого обладнання Парку допускаються особи, які відповідають нормами безпеки для кожного атракціону або обладнання окремо. Норми, заборони та обмеження для Користувачів вказані у цьому Договорі та на інформаційних стендах біля кожного атракціону окремо у вигляді «Інструкції з використання атракціону». Оператор не несе відповідальності за травмування Користувача у разі порушення загальних норм безпеки, рекомендацій персоналу Оператора та Інструкцій використання кожного атракціону або обладнання окремо.

4.5.2. З метою забезпечення особистої безпеки Користувачів та збереження цілісності майна Парку, Оператор має право заборонити користуватися атракціонами та обладнанням в небезпечному одязі (одяг, який може потрапити до частин обладнання Парку та атракціонної техніки); із довгим не зібраним (не зафіксованим) волоссям; з прикрасами, ювелірними виробами, окулярами та іншими предметами, що можуть випасти з кишень під час користування обладнанням Парку та атракціонної техніки, потрапити до частин обладнання Парку та атракціонної техніки, та спричинити небезпечну ситуацію, призвести до пошкодження (руйнування) атракціонної техніки, або можуть становити будь-яку небезпеку для життя та здоров’я Користувачів та персоналу Оператора.

4.5.3. При найменших ознаках нездужання або при отриманні травм Користувач має право звернутися до медпункту Парку.

4.6. Відвідування Парку неповнолітніми особами.

4.6.1. При відвідуванні Парку групи, до складу якої входять неповнолітні особи, відповідальність за дотримання умов цього Договору, Правил відвідування Парку та правил техніки безпеки несе керівник групи. Якщо учасниками групи є повнолітні особи, відповідальність за дотримання умов цього Договору, Правил відвідування Парку та правил техніки безпеки несе кожен такий учасник групи особисто. Керівник організованої групи зобов’язаний заповнити при вході в Парк спеціальну реєстраційну форму – Розписку (Додаток № 2).

4.6.2. На території Парку дорослі зобов’язані наглядати за дітьми та забезпечувати їм супровід, роз’яснити дітям загальні норми безпеки та правил поведінки, правила користування атракціонами відповідно до Інструкції використання атракціону тощо та слідкувати за дотриманням дітьми таких правил, оскільки дорослі несуть за дітей повну відповідальність.

4.6.3. З одним дорослим Парк мають право відвідати не більше 3 (трьох) дітей віком від 1 (одного) до 5 (п’яти) років, або не більше 5 (п’яти) дітей віком від 5 (п’яти) до 10 (десяти) років, або не більше 7 (семи) дітей віком від 10 (десяти) до 14 (чотирнадцяти) років.

4.6.4. Діти, віком до 14 (чотирнадцяти) років зобов’язані відвідувати Парк лише у супроводі дорослих.

4.6.5. Відповідальність за безпеку неповнолітніх дітей несуть їхні батьки або дорослі, які їх супроводжують. Дорослим забороняється залишати неповнолітніх дітей без нагляду на території Парку.

4.6.6. Відповідальність за травмування дитини у разі недотримання загальних норм безпеки, свідомого ігнорування рекомендацій персоналу Оператора та Інструкцій з використання кожного атракціону або обладнання окремо, несе дорослий, який супроводжує дитину. Оператор та його персонал у цьому випадку відповідальність не несуть.

 

5. Права і обов’язки Оператора

5.2. Права Оператора

5.2.1. Оператор має право не допускати до користування Послугами, або припиняти надання Послуг відносно осіб у стані алкогольного, наркотичного сп’яніння та в інших випадках, без пояснення причин відмовлення в наданні Послуг, якщо на думку працівників Оператора, ця особа викликає сумнів щодо її здатності адекватно розуміти та керувати своїми діями та неухильно дотримуватись умов цього Договору, відповідних Інструкцій з користування атракціонами та Правил відвідування Парку, не пояснюючи Користувачеві причин.

5.2.2. У разі грубого, або неодноразового порушення умов цього Договору, не реагування Користувачем, на зауваження працівників Оператора, якщо при цьому дії Користувача, будуть спрямовані на нанесення небезпеки для здоров’я, майна, честі або гідності інших Користувачів, або для працівників Оператора, Оператор має право припинити надання Послуги або комплексу Послуг такому Користувачу, блокувати його незаконні дії, та запропонувати покинути територію Парку. У разі скоєння Користувачем дій, які підлягають ознакам адміністративного правопорушення, або кримінального злочину, працівники Оператора у такому випадку мають право діяти у відповідності до вимог чинного законодавства України щодо цього Користувача та викликати представників правоохоронних органів.

5.2.3. Вносити в односторонньому порядку зміни в цей Договір з попередньою їх публікацією на офіційному сайті Оператора.

5.2.4. У випадку неможливості Користувача провести кінцевий розрахунок за надані Послуги або за надані збитки Оператору, Оператор має право вимагати від Користувача оформлення боргової розписки, яка має силу правочинну, щодо підтвердження вказаного боргу та забезпечення  виконання  зобов’язання, яке вчинено у письмовій формі, у відповідності до вимог ст. 547 – 548 Цивільного кодексу України.

 

6. Права і обов’язки Користувача

6.1. Користувач зобов’язаний:

6.1.1. Перед оплатою Послуги або комплексу Послуг ознайомитися з ПРАВИЛАМИ ВІДВІДУВАННЯ ПАРКУ і умовами Договору публічної оферти, безумовно дотримуватися умов цього Договору упродовж усього періоду користування Послугами.

6.1.3. Перед початком користування конкретним видом атракціонів Парку, іншою конкретною Послугою, або іншим обладнанням уважно ознайомитись з відповідною Інструкцією з користування атракціонами, яка знаходиться біля входу до кожного атракціону, або прослухати інструктаж.

6.1.4. У випадку виникнення будь-яких питань відносно техніки безпеки при користуванні атракціонами, або іншим обладнанням, задати їх до початку користування атракціоном (обладнанням) працівнику Оператора і одержати на них вичерпні та змістовні відповіді. Й тільки після цього розпочати користуватись відповідним атракціоном або обладнанням.

6.1.5. При користуванні атракціонами або іншим обладнанням Парку виконувати законні вимоги працівників Оператора та дотримуватись умов цього Договору та Правил відвідування Парку.

6.2.2. При найменших ознаках нездужання або травмах Користувач має право звернутися до медпункту Парку.

 

6. Відповідальність за порушення Договору

7.2. Персонал Оператора уповноважений застосовувати заходи відповідно до умов цього Договору та чинного законодавства України у разі скоєння Користувачем адміністративного правопорушення, кримінального злочину.

7.9. Оператор не несе відповідальності за шкоду, яка була отримана Користувачами внаслідок нещасного випадку, отриманої травми або чогось іншого, що виникло через недбалість зі сторони Користувача/Користувачів та/або третіх осіб, та/або внаслідок невиконання або неналежного виконання умов цього Договору, Правил відвідування Парку, відповідних Інструкцій користування атракціонами та рекомендацій персоналу Оператора.

 

8.3. Договір може бути розірвано:

8.3.1. Користувачем в односторонньому порядку шляхом відмови від Послуги або комплексу Послуг.

8.3.2. Оператором в односторонньому порядку без повернення сплачених і не використаних Користувачем коштів, у разі істотного порушення Користувачем умов цього Договору.

8.3.3. Оператором в односторонньому порядку з поверненням сплачених і не використаних Користувачем коштів, за умови, якщо Оператор вважає цього Користувача небажаною для відвідування Парку особою без пояснення Користувачеві причин.

8.3.4. На інших підставах, передбачених умовами цього Договору та чинного законодавства України.